چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهار‌شنبه 1 مرداد 1399/ شماره 75
کمترین حجم معاملات در تیرماه، بارقه های کاهش دلار نیمایی پدیدار شد، دلار صرافی‌ها در مسیر ریزش، معاملات نفت در قیمت 44 دلار و پایان هفته و اصلاح 15 هزار واحدی بورس تهران
پست های رادیویی مرتبط:

کمترین حجم معاملات در تیرماه
در هفته پایانی تیرماه و در حالی که بیش از 85 هزار و 100 تن انواع محصولات پلیمری در بورس کالا عرضه شده بود، کمترین معاملات این ماه با 67 هزار و 307 تن ثبت شد. نسبت معاملات به عرضه که در 4 هفته گذشته، بالای مرز 90 درصد بود، در هفته پنجم تیرماه، به 79 درصد رسید که نشان می دهد تولیدکنندگان و خریداران محصولات پتروشیمی با نگاهی نوسانات بازار ارز، احتیاط بیشتری کرده و خریدهای عمده خود را به هفته های بعد و زمانی که وضعیت دلار، ثبات بیشتری بیابد، محول کرده اند. جزئیات بیشتر بازار این هفته را در فایل رادیویی فردا بشنوید.

بارقه های کاهش دلار نیمایی پدیدار شد
امروز در حالی که میانگین هفتگی دلار نیمایی تنها 6 تومان با 18 هزار و 200 تومانی شدن فاصله دارد، میانگین هفتگی دلار نیمایی به کانال 17 هزار و 700 تومان عقب نشینی کرد. اختلاف دلار نیمایی امروز با دلار قیمت های پایه‌ی روز یکشنبه به 251 تومان افزایش رسید و احتمال می رود با تداوم کاهش نرخ میانگین روزانه دلار نیمایی، شاهد کاهش میانگین هفتگی در روزهای آتی باشیم.

دلار صرافی‌ها در مسیر ریزش
دلار صرافی امروز هم کاهشی بود، اما نه مثل دو روز قبل.  دلار صرافی امروز با 100 تومان کاهش 20 هزار و 350 تومان قیمتگداری شد و تا پایان بازار، در همین قیمت، ثابت ماند.  یادآوری مهم اینکه، قیمت فروش امروز دلار صرافی‌ها  نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته 2 هزار و 750 تومان کاهش دارد.

معاملات نفت در قیمت 44 دلار
نفت برنت که معاملات دیروز را با 43 دلار و 96 سنت به پایان رسانده بود، معاملات امروز را با اندکی افزایش در 44 دلار آغاز کرد. اما در ادامه با 14 سنت کاهش مجددا به 43 دلار بازگشت. قیمت این لحظه برنت 43 دلار و 82 سنت/ هر بشکه نفت آمریکا 41 دلار و 32 سنت.

پایان هفته و اصلاح 15 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات آخر هفته با 15 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 901 هزار واخد رسید. طی این هفته، شاخص کل بورس تهران تا قله 1 میلیون و 924 پیش رفت اما نهایتا، هفته را با 59 هزار و 747 واحد رشد به پایان رساند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟